کابینت استیل صنعتی

کابینت استیل صنعتی

کابینت استیل صنعتی

کابینت استیل صنعتی

قیمت کابینت استیل صنعتی

قیمت کابینت استیل صنعتی بستگی به نوع استیل و ضخامت استیل آن دارد.که در ادامه مطلب به طور کامل شرح خواهیم داد. در کابینت استیل صنعتی که دیواری و زمینی در قیمت کابینت استیل صنعتی در کنار ضخامت و نوع آن بسیار تاثیر گذار است.

انواع استیل مورد استفاده در کابینت استیل صنعتی چیست ؟

1.استیل201

استیل ۲۰۱ (استیل بگیر)یک محصول  میانی با استفاده های متفاوت و با کیفیت می باشد که مصارفی خاص دارد. این آلیاژ برای سازه هایی که ممکن است در معرض خورگی ناشی از آب دریا باشد مناسب نیست.

استیل ۲۰۱ یکی از آلیاژهای آستنیتی سری ۲۰۰ ضدزنگ می باشد. در اصل برای مصرف کمتر نیکل ساخته شده است، این خانواده از استیل های ضدزنگ به نام استیل های کم نیکل نیز شناخته می شوند. که باعث می شد نسبت به استیل 304 و 316 ضعیف تر باشد.

2.استیل304

فولاد زنگ نزن 304 (stainless steel 304) یا همان استینلس استیل 304  شاید پر کاربرد ترین نوع فولاد زنگ نزن می باشد که در دسته فولاد زنگ نزن آستنیتی قرار می گیرد.

فولاد زنگ نزن 304 در تمامی اشکال تولید می شود و به مصرف می رسد. این استیل به صورت ورق ، میله، رول ، لوله و ... در بازار موجود است.

فولاد زنگ نزن 304 در استاندارد اروپایی 1.4301 نامگذاری می گردد .

مقاومت خوردگی فولاد زنگ نزن 304 از 316 کمتر می باشد.همچنین قیمت این نو استیل از 316 ارزانتر می باشد.فولاد زنگ نزن 304 در صنایع مختلفی همچون نفت و گاز و پتروشیمی ، صنایع غذایی، دارویی و ... مصارف گوناگونی دارد.

3.استیل316

ورق استیل 316 دومین استیل رایج از خانواده فولاد های ضد زنگ است.خواص مکانیکی و فیزیکی آن همانند فولاد 304 است و از مواد مشابهی تشکیل شده است. تفاوت اصلی میان این دو این است که ورق استیل ضد زنگ ۳۱۶ حاوی 2 تا 3 درصد عنصر مولیبدن است که سبب افزایش و بهبود خواص مکانیکی و استحکام در دمای بالا  می شود و همچنین مقاومت به خوردگی آن را نسبت به ورق استیل 304 افزایش می دهد.

فولاد استنلس استیل ضد زنگ 316 در محیطهای کلرید که خوردگی و سایش زیاد می باشد بسیار کاربرد دارد. و همچنین کربن موجود در فولاد استنلس استیل ضد زنگ 316 کمتر 304 می باشد. فولاد استنلس استیل ضد زنگ 316 و 304 با توجه به خواص عناصری که دارند دارای قابلیت شکل پذیری و جوش پذیری بسیار بالای می باشند.

با توجه به مطالب که در مورد نوع استیل توضیح داده شده بهترین نوع برای ساخت تجهیزات آشپزخانه از لحاظ نوع استیل که هم مناسب و هم به صرفه هست استیل 304 است.

ضخامت

ضخامت استفاده شد در کابینت استیل صنعتی حداکثر یک و حداقل باید 0.8 باشد و مناسب برای ساخت کابینت استیل صنعتی است.

قیمت کابینت اتسیل صنعتی